خرید کروکی داروخانه در تهران با بهترین شرایط و قیمت مناسب همین حالا امکان پذیر است. فامیاب با بهره مندی از متخصصین مجرب  در زمینه اجاره و فروش کروکی داروخانه میزبان شما عزیزان است. آیا با کروکی املاک آشنایی دارید؟ آیا می دانید شرایط خرید کروکی داروخانه چیست؟ یا به دنبال مشاورین قابل اعتماد برای اجاره یا خرید کروکی داروخانه هستید؟ خرید و فروش و اجاره داروخانه این روزها بسیار رایج شده است. چرا که این کار روزبه روز در حال پیشرفت و جزو مشاغل پر درآمد و اقتصادی هر کشوری می باشد. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطالب را دنبال کنید.

همه آنچه از کروکی داروخانه باید بدانید

همه ما با داروخانه و فعالیت آن اشنا هستیم و میدانیم این شغل نیاز به تخصص و مدرک خود دارد. معنی کلمه کروکی در هر صنعت و ارگانی دارای معنای متفاوتی است. می دانیم داروخانه از مراکز الزامی هر شهر و منطقه ای است. که نسبت به جمعت آن منطقه و با شرایط خاص و مدارک لازم تاسیس می شود. مجوز ساخت داروخانه امروزه بسیار دشوار است به همین جهت عده ای اقدام به اجاره آن می کنند. اما باید بدانید که قبل از اجاره و یا خرید داروخانه نیز باید به شرایطی چون کروکی آن توجه نمود. همچنین این کار را باید با مشورت و زیر نظر افراد زبده و متخصص انجام داد. که در مجموعه املاک فامیاب این فرآیند با تخصص کادر مجرب این مجموعه انجام خواهد شد.

شرایط تأیید کروکی داروخانه چیست؟

شرایط تایید کروکی عبارت است از:
  • شرایط كسب امتياز
  • امتياز مدرک تحصیلی
  • در نظر گرفتن حد نصاب جمعیت
  • ارائه گواهی از اداره نظام وظیفه عمومی يا کارت پايان خدمت جهت داروسازانی كه پس از فارغ التحصيلی دوره خدمت ضرورت را طی كرده اند.
  • امتياز اشتغال متقاضی دارای مدرک غير داروسازی
  • بومی بودن متقاضی
  • سابقه داروساز بودن متقاضی از تاریخ فارغ التحصيلی به ازای هر سال 10 امتياز (حداکثر 200 امتياز)
ما در املاک فام، افتخار داریم تا در زمینه اجاره و خرید کروکی تخصصی داروخانه، بهترین خدمات را به شما داروسازان عزیز ارائه دهیم. مشاورین املاک ما با چندین سال فعالیت در این حوضه و داشتن تخصص لازم، شما را با تخصص و آگاهی خود راهنمایی خواهند کرد.

خرید کروکی داروخانه

مشاوره اجاره و خرید کروکی داروخانه در املاک فام

مرکز مشاوره اجاره و خرید کروکی داروخانه، با بهره مندی از مشاورین خبره و توانمند برای ارائه مشاوره در خدمت شما عزیران است. این مجموعه به جهت اجاره و یا خرید کروکی داروخانه بهتربن روش ها را به شما پیشنهاد می کند. املاک فام، یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که به صورت اینترنتی فعالیت می کند. این مجموعه با فعالیت چندین ساله خود توانسته، اعتماد مشتریان را جلب نماید و بهترین ها را به آنان پیشنهاد می کند.