در این مقاله به بررسی فروش سهام بیمارستان و کلیه مراکز درمانی می پردازیم.

فروش سهام بیمارستان و کلیه مراکز درمانی:

سهام چیست:

در ایران مردم کمتر به سمت خرید و فروش سهام می روند. به همین دلیل مردم بیشتر به سمت سود اندک بانک ها می روند. افرادی که جسارت بیشتر دارند به راه اندازی کسب و کار یا خرید ارز و سکه مشغول می شوند.
اگر سرمایه یک شرکت سهامی را به قسمت‌های برابر و مساوی تقسیم کنیم هر قسمت برابر با یک سهم می‌شود. سهام نشان دهنده میزان مشارکت، تعهدات و منافع صاحب سهام در شرکت سهامی است.
دارند سهام به میزان سهام خود دارای حق و حقوق در شرکت است. بر اساس حق و حقوق فرد سهام‌دار می‌تواند از منافع شرکت استفاده کند. که این منافع شامل موارد:

انواع سهام:

از نظر شکل:

  1. با نام: در این نوع سهام نام صاحب سهام روی ورقه سهام درج می شود. در سهام با نام، قابلیت نقل انتقال فقط از طریق معاوضه امکان پذیر است.
  2. بی نام: اما سهام بی‌نام در وجه حامل صادر می شود. هر فردی که برگه سهام را در اختیار داشته باشد می‌تواند اقدام به فروش سهام نماید.

از منظر ماهیت سهام:

عادی: سهام یک برگه بهادار است، که نشان دهنده مالکیت نسبت به دارایی و سود شرکت می باشد.به عبارتی دیگر فرد جزو مالکان شرکت سهامی به حساب میاید.
ویژگی سهام عادی:

  1. صاحبان این ورقه بهادار دارای حق رای در مجامع هستند و به ازای هر سهم یک حق رای دارند.
  2. دارنده سهام عادی از سود نقدی مصوب مجامع بهره‌مند می گردند.
  3. اولویت در افزایش سرمایه
  4. قابلیت بالای نقد شوندگی
  5. مسئولیت محدود
  6. امکان کسب بازدهی بالا

 رفتار سهام:

  1. سهام ارزشی: سهامی که به صورت بنیادی ارزشمند بوده و می‌توان از آن‌ها به سهام ایمن اشاره کرد.
  2. سهام رشدی: سهامی که به دلایل بنیادی مختلف پتانسیل رشد بسیار خوبی دارند.

فروش سهام بیمارستان و کلیه مراکز درمانی

خدمات پزشکی جزو خدماتی است که مورد نیاز همگان است. وقتی تعدادی زیادی از افراد جامع به یک سری خدمات نیاز دارند فرصتی بزرگ برای سرمایه گذاری ایجاد می شود.
بیش از 7.8 تریلیون دلار در بخش خدمات پزشکی در سطح جهان هزینه می شود. در ایران نیز بوجه 111 هزار میلیارد تومانی برای خدمات پزشکی هزینه شده است.
یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری خرید سهام بیمارستان است. سرمایه گذاری در خرید و فروش بیمارستان نسبت به سرمایه گذاری های ( بورس- بازار ارز و …) دارای ثبات بیشتری است.
ثبات سهام بیمارستانها باعث می شود که موقع فروش سهام دچار ضرر نشویم.
به صورتی که دفعات کمی رخ داده است، که یک سهام یک بیمارستان خصوصی سقوط کند. سقوط سهام یک بیمارستان تنها می تواند به دلایل مدیریت ناکارامد بیمارستان باشد.
در ایران مناطق زیادی وجود دارند که فاقد مراکز درمانی هستند. به همین دلیل ساخت بیمارستان در این نواحی هم جنبه سود آوری دارد هم جنبه خیر خواهانه دارد.
در نتیجه بیمارستان ها و مرکز درمانی به علت نیاز همیشگی مردم به آنها کمتر دچار زیان میشوند.

فروش سهام بیمارستان و مراکز درمانی در فام یاب

ما در تیم فام یاب به شما در فروش سهام بیمارستان و مراکز درمانی کمک خواهیم کرد. برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره فروش سهام بیمارستان و مراکز درمانی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس با تیم پشتیبانی فام یاب:
مدیریت: دکترموسوی:  ۰۹۱۲۲۴۷۱۴۷۴
شماره ثابت : ۰۲۱۲۲۵۹۲۰۲۸